Contact & Support
Hulp of contact nodig? Wij staan voor je klaar!
Onze servicedesk neemt vaak direct op. Het kan voorkomen dat het wat drukker op de lijn is. Gemiddeld nemen wij binnen 20 seconden de lijn aan. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag 08:00 – 17:30
Contact & vestigingen
Hoofdkantoor
Rijksweg-west 2
6842 BD Arnhem
Afdeling support
088 408 1000
servicedesk@dacon.nl
Afdeling sales
088 408 1002
sales@dacon.nl
Afdeling finance
088 408 1003
administratie@dacon.nl
Regio Noord
Veengang 1
8431 NJ Oosterwolde
Afdeling sales
088 408 1002
sales@dacon.nl
Partner West
Van Nelleweg 1 Expeditiegebouw unit 60A 3044 BC Rotterdam
Afdeling sales
010 789 18 00
info@ntnt.nl
Partner Zuid
Tjalkstraat 4b
8102 HG Raalte
Afdeling sales
0572 328 123
verkoop@azerty.nl
Partner Midden
Computerweg 22
3542 DR Utrecht
Afdeling sales
030 6358 333
info.nl@econocom.com
Voordelen
Waarom kiezen bedrijven voor DACON?
Dacon is gehuisvest op kernwaarden. Dit alleen al maakt DACON onderscheidend. Je merkt een medewerker-DNA die geen concurrentie kent; wij helpen, staan bij en zijn er tijdens problemen. Dit doen wij altijd op een persoonlijke en betrokken manier. Met onze expertise en meer dan 1200 klanten weten wij voor Nederland en inmiddels ook daarbuiten kwalitatieve omgevingen neer te zetten. Die gaan van het helpen van andere ICT-organisaties tot het bouwen van eigen serveromgevingen, maar ook als eindklant kun je direct bij DACON terecht!
1200+
Klanten verspreid over Nederland
5
Vestigingen & servicepoints
50+
Professionals
Ons verhaal
“Als je proactief en oprecht meedenkt met de klant, dan ben je in staat verder te denken dan de vraag”
Al meer dan 15 jaar levert DACON ICT-diensten. Ooit begonnen op een zolderkamer als eenpitter, maar inmiddels uitgegroeid tot een volwaardige en complete dienstverlener met meer dan 50 medewerkers voor ondernemend Nederland. Bij DACON staat kwaliteit hoog in het vaandel. We nemen de cultuur serieus, we nemen de klant serieus, maar we nemen ook onze processen serieus. Als je proactief en oprecht meedenkt met de klant, dan ben je in staat verder te denken dan de vraag.
Er zijn heel veel organisaties die kernwaarden hebben. Dat is niet uniek, maar ook daadwerkelijk die waarden uitdragen en dat collega’s, nieuwe collega’s en klanten laten voelen is een tweede. Bij DACON sluit dat aan.
De drie kernwaarden zijn: persoonlijk, oprecht en onderscheidend. ‘Wij houden van een persoonlijke aanpak, zijn laagdrempelig en voelen ons oprecht betrokken bij al onze klanten; wij komen onze afspraken na, vinden het belangrijk dat jij krijgt wat je nodig hebt en zijn altijd to the point; wij zijn goed bereikbaar, pakken zaken snel op en bieden altijd een passende oplossing,’. Hoe krijgt dat vorm in de klantbenadering? “Als een klant belt gaan we het probleem oplossen in plaats van een ticket inschieten. Natuurlijk maakt ook DACON tickets aan, maar dan op de achtergrond. “We verplichten onze klanten niet om alles via een systeem te doen dat ons het beste past. We gaan het gewoon oplossen.” Bereikbaar betekent voor DACON dat de telefoon in bijna alle gevallen binnen een minuut wordt opgenomen op kantoortijden.